شهر بانه کجاست؟

 بانه در مرز ایران و عراق واقع شده است و به خاطرهمین کالاهایی که در مرکز خرید این شهر فروخته می شوند،قیمت مناسب تری از بقیه شهرهای ایران دارند.این اصلی ترین عاملی است که روزانه افراد زیادی به این شهر سفر می کنند.تمایل زیاد افراد به این شهرسبب شده که تعداد مراکز خرید و فروشگاه ها افزایش یاید.(خرید لوازم خانگی ارزان از بانه )

خرید لوازم خانگی از بانه

با پیشرفت روزافزون تکنولوزی تولید کالاهای جدیدتر سطح توقع ما نیز بالاتر رفته در نتیجه خرجهای هر خانواده هم بسته به نیازشان افزایش می یابد.پس واجب است راهی برای کاهش هزینه ها و سرمایه گذاری بیشتر پیدا کنیم

تقریبا همه ی ما میدانیم که اگر بخواهیم لوازم مورد نیازمان را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنیم به عبارتی اقتصادی عمل کنیم بهتر است از بانه خرید کنیم.فروشگاه های بانه اجناس را در ارزان ترین قیمت به دست مشتری می رسانند و از این مهم تر اعتماد مشتری را جهت یک خرید با اطمینان جلب می کنند.این فروشگاه ها بهترین لوازم خانگی را که توسط برندهای معروف و مطرح دنیا تولید شده اند،در اختیار مشتریان قرار می دهند.

دلیل مقرون به صرفه بودن خرید لوازم خانگی از بانه

تقریبا همه شما اسم شهر بانه را شنیده اید،شهری که باید با چمدان های خالی به آن سفر کرد و با چمدان های پر عازم شهر خود شد.این شهر بزرگترین مرکز توزیع لوازم خانگی و دیجیتال درغرب کشورمان است به عبارتی میتوان گفت که این شهر مرکز توزیع کالاهای چینی است که به دلیل ارزان بودن،مشتری ریسک خریدکالای ارزان را می پذیرد.

اما نمی توان تمامی این اجناس را هم متهم به چینی بودن کرد.برای مثال یخجال های ال جی در این شهر با ضمانت شرکت کره ای دراختیار مشتری قرار میگیرند در صورتی که در اکثر مواقع این شرایط در تهران برای مشتری وجود ندارد.

منطقه آزاد تجاری بانه معاف از پرداخت مالیات و حق گمرک است و عدم پرداخت این هزینه ها دلیل اصلی این ارزانی هاست.عدم تحمیل هزینه هایی مثل گارانتی به مصرف کننده،واردات بدون واسطه کالا وعرضه مستقیم آن از دیگر دلایل ارزان بودن کالاهاست.

به طور کلی خرید اجناس مختلف از بانه برایمان صرفه ی اقتصادی دارد اما در حال حاضر عاملی که سبب جذابیت خرید جنس از بانه شده است قیمت های مناسب لوازم خانگی و هم چنین داشتن گارانتی معتبر پنج ساله است.

بیشتر بخوانید:تلویزیون 

خرید لوازم خانگی ارزان از بانه

شما می توانید انواع لوازم مدنظرتان را از بانه بخرید.این لوازم شامل ماشین لباسشویی،ظرفشویی،ساید بای ساید،جاروبرقی،یخچال،  تلویزیون های LCD و LED ،همچنین کولر های گازی و غیره می باشد.

تذکرات لازم قبل از خرید از بانه

نکته ای که شاید ذهن بسیاری از مارا به خود مشغول کرده باشد این است که قیمت پایین اجناس در این شهر به علت کیفیت پایین است.اما باید بدانیم که این ذهنیت اشتباه می باشد و اکثر کالاهایی که خریداری می کنید اورجینال هستند و فروشندگان مغازه ها تمایل به فروش جنس اصل را دارند.

در این میان بهتر است این احتمال را در نظر بگیریم که ممکن است بعضی از فروشندگان جنس معیوب را به جای جنس اصل به مشتریان خود بفروشند که برای جلوگیری از این پیشامد بهتر است از فروشگاه های معروف آنجا خرید کنیم.

نکته دوم این است که اگر قصد خرید انبوه و کیسه ای از یک کالا را از این شهر دارید باید دقت زیادی را به خرج دهید تا دچار ضرر نشوید مثل فلش و مموری.نکته سوم این است که در هنگام خروج اجناس به طور یکجا و هم زمان،مقدار اجناس محدودیت دارد که این به دلیل جلوگیری از قاچاق کالا و تنظیم بازار است که برای هر ماشین سقفی را در نظر گرفته اند.

نکته چهارم این است که سعی کنید برای خرید اجناسی به بانه بروید که ارزش سرمایه گذاری دارند مثل  تلویزیون و کولرگازی که سود زیادی برایتان به همراه دارد.نکته پنجم این است که با توجه به افزایش کلاه برداری ها در فضای مجازی،بهتر است به فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد اینماد هستند اعتماد کنید که پیگیری و ثبت شکایت را در صورت بروز تخلف فراهم می کند.

نکته ششم این است که با توجه به قطع رابطه تجاری نمایندگان ال جی و سامسونگ با ایران،جنس اصل این دو برند تنها در بازار بانه یافت می شود.تنها بازارهای مرزی بانه است که جنس اصلی ال جی و سامسونگ را دارد.پس اگر قصد خرید جنس اصل را دارید،بانه راه حل شماست.

اختلاف قیمت اجناس در شهر بانه با شهر تهران چقدر است؟

این تفاوت قیمت متغیر است و به عواملی چون نوع محصول و میزان خرید مشتری بستگی دارد.اما آنقدری است که به چشم می آید و مردم را از سراسر کشور به این شهر می کشاند به عنوان مثال کولر های گازی حدود هشتصد تا یک میلیون تومان به بالا اختلاف قیمتی دارند.البته که سایر اجناس هم به این میزان دارای تفاوت قیمتی هستند.

جنس تقلبی در بانه

از وجود کالاهای درجه دو و درجه سه چینی و تقلبی در این شهر نمی توان چشم پوشی کرد که معمولا این اجناس توسط افرادی که سابقه فروشندگی زیادی ندارند فروخته می شود.بنابراین خرید از مغازه های معتبر را جدی بگیرید.

راه های تشخیص کالای اصل از تقلبی در شهر بانه

  • پکیج بسته بندی کالا
  • توجه به علامت استاندارد
  • گارانتی و وارانتی
  • مطابقت مدل کالا با سایت شرکت سازنده
  • اختلاف قیمت نباید بیش از حد باشد.
  • چاپ عکس پرچم کشور سازنده نشان از فیک بودن آن است.

خرید لوازم خانگی ارزان از بانه را جدی بگیرید

قیمت پایین اجناس در این شهر وسوسه انگیز است در عین حال مسائلی چون گارانتی و خدمات پس از فروش عواملی بازدارنده هستند.شاید در نگاه اول همه چی بی عیب و نقص به نظر برسد و تمام اطلاعات مربوط به محصول از جمله اسم و شماره مراکز خدمات نیز در اختیارتان قرار گیرد اما بنابر تجربه یکی از مشتریان که با این شماره ها تماس گرفته بودند،متوجه شدند که این شماره ها مربوط به مغازه های تعمیرات لوازم خانگی هستند و این واقعا انصاف نیست.

خرید اینترنتی از بانه

حال که تمام اطلاعات لازم جهت خرید یک کالای اورجینال و مرغوب را دارید می تواند به جای اینکه مسافت طولانی ای را به بانه سفر کنید،از فروشگاه های اینترنتی کمک بگیرید.سایت های بسیاری هستند که می توانید به آنها اعتماد کنید و کالای اصل را درب منزل تحویل بگیرید.